júl
20

A titok...

Címkék: letöltés belső játék | Szerző: ✭ STAR ✭ | 9:43 pm

Letöltések: A Titok, magyar felirat

Az egyik Revelation videót nemrég megmutattam egy édi lánynak, akinek a neve titok... Ő mesélte nekem, hogy rá nagy hatással volt The Secret című könyv, amiből egy film is készült. Gondoltam felrakom ezt is ide a blogra, mert szinte ugyanazokat mondják benne, mint amit Lovedrop is hagsúlyoz a második Revelation DVD-ben.

A Titok

Egy éve az életem összeomlott körülöttem. Végkimerülésig dolgoztam, apám váratlanul meghalt, a kapcsolataim pedig romokban hevertek. Akkor még sejtelmem sem volt, hogy a legmélyebb elkeseredésemben kapom majd a legnagyobb ajándékot. Bepillantást nyertem egy nagy titokba. Kutatni kezdtem a Titok nyomait a történelemben. 

A Titkot eltemették... Sóvárogtak utána... A Titkot elhallgatták...

Alig hittem el, milyen sokan tudtak róla. A történelem legnagyszerûbb alakjai. Már nem is akartam mást, csak megosztani a Titkot a világgal. Olyan ma élő emberek után kezdtem kutatni, akik ismerik a Titkot. És ők egymás után felbukkantak. 

Ez a Titok megad mindent amire csak vágysz. Boldogságot, egészséget, bõséget. Bármit megkaphatsz vagy megtehetsz, és az lehetsz, ami csak akarsz. Mindent elérhetünk, választásunk szerint. Mindegy mekkora dologról van szó.

Mindenkinek ajánlom, hogy nézze meg ezt a filmet. De elsősorban azoknak, akik nem tudják, hogy mi a pontos céljuk. Meg azoknak, akik nem biztosak abban, hogy el tudják érni ezt a célt. Vagy akik nem tudják, hogy hogyan fogják elérni ezt a célt. Tehát mindenkinek...

A bejegyzés trackback címe:

https://starvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr992163076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása